معضل یا معضلان ؟! مسئله اینست

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

جدیدا یه سری افرادی پیدا شدن که بنده اصن روحمم تا حالا از وجوشون خبردار نبوده

همین چندروز پیش یکی اومده تو وبم ، کلی فحش داده رفته ، حالا این کیه و چرا این حرفا رو میزنه ، خدا میدونه

همین یه آشنا هم که روانی مون کرده . حدس میزنم یه نفر باشه که شدیدا مرض داره اما خودش تکذیب می کنه

خلاصه ، شماها یا خودتون خیلی علافین ، یا فکر می کنین من خیلی علافم

به جان مادرتون من اونقدا هم علاف نیستم . همین امروز دوتا امتحان داشتیم کلی خر زدم دیدم نمی تونم تموم کنم کتابو نرفتم اصن سر جلسه ( بالاخره باید بین بدو بدتر یکی رو انتخاب کنم دیگه . نمره نداشته باشم بهتره یا تک داشته باشم ؟)

خلاصه دست از سر من وردارین . بذارین زندگیمو بکنم



نظرات شما عزیزان:

یه آشنا!
ساعت12:51---5 ارديبهشت 1391
سلام خیلی از دستت ناراحتم!

اصلا قهر قهر تا روز قیامت!

برخوردت خیلی زشت بود

شما اگه نمیدونی بدون که من خودم 10 برابر شما درس دارم و 11 برابر شما درس می خونم ولی چون برام مهمی برات کامنت میذارم

من هم دیگه پست نمیذارم تا وقتی که طی یک پست رسما ازم عذر خواهی کتی!

با اجازه

خداحافظ شاید تا همیشه!پاسخ:ببین عزیزم ، کسی مجبورت نکرده بیای برای من کامنت بذاری . در ضمن ، نذاری هم راحت ترم . چون حالم از آدمایی که دوست دارن مرموز باشن بهم میخوره . لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا بیا مثل بچه ی آدم خودتو معرفی کن


sogand
ساعت0:19---5 ارديبهشت 1391
یک روز رسد غمی به اندازه ی کوه

یک روز رسد نشاط اندازه ی دشت

افسانه ی زندگی چنین است عزیز

در سایه ی کوه باید از دشت گذشت!


آپم.منتظر حضورت هستم...
آخی عزیزم چرا پس نرفتی؟عیب نداره بذار هرچی میخوان بگن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк